رنگ میکروسمنت چیست؟

0
588

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه پوشش های دکوراتیو ، که بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است و بسیار پرکاربرد نیز می باشد پوششهای دکوراتیو میکروسمنت می باشد که به مرور زمان به میکروسمنتهایی با رنگهای متنوع دست پیدا کردیم. که بنا به سلیقه و نیاز هر شخص می توانید مواد میکروسمنت را بکار برده و جلوه خاصی را به محیط تان ببخشید.

مواد تشکیل دهنده میکروسمنت چیست؟

میکروسمنت کلا یک پوشش تزئینی که کاملا بدن درز می باشد و مواد تشکیل دهنده آن از پلیمر و یک نوع ترکیب سیمانی مخصوص است که با استفاده ازاین مواد می توانید یک پوشش بسیار خاص به ضخامت 3 میلیمتر در محل اجرا دست پیدا می کنید .

با اجرای میکروسمنت در سطحهای مختلف دیگر نیازی به برش دربها و همسطح سازی ستون نمی باشد . ضمن اینکه استفاده از میکروسمنت دارای مزیتهای زیر نیز می باشد

  • کیفیت بالای مواد
  • ضد خش و مقاوم
  • تنوع رنگی
  • تنوع در طراحی
  • اجرای آسان
  • سازگار با محیط زیست

مواد میکروسمنت به علت چسبندگی بالایی که دارد بسیار راحت می شود بوسیله این مواد در روی دیوار حتی سقف بدون هیچ محدودیتی کار کرد . در صورتی که کار با مواد اپوکسی تنها قابلیت اجرا را در کف دارد و به هیچ عنوان قابلیت اجرا درسطوح مختلف و شیبدار را ندارد.

استفاده از میکروسمنت باعث می شود که هم از نظر کیفیت و تنوع چیزی کمبود ندارد . ضمن اینکه میکروسمنت یک نوع متریال پیشرفته برگرفته از متریال سنتی می باشد که در طراحی های مینیمال و مدرن کاربرد دارد .در ضمن با ترکیب رنگها و طرحهای مختلف می توانید برای سبکهای کلاسیک هم استفاده کرد.

میکروسمنت های پراتا دارای تنوع متریال و رنگ می باشد قابلیت استفاده در دکوراسیون داخلی و نماهای بیرون از خانه و فضاهای باز را دارا می باشد . میکروسمنت پراتا قابلیت پوشش دهی کف ، دیوارهای داخلی و خارجی و حتی استخرها و سطحهای چوبی کاربرد دارد.

رنگهای میکروسمنتی در مقابل اشعه ماوراء بنفش و اثر خورشید مقاوم می باشد و با گذشت زمان تغییری ایجاد نمی شود ، به همین علت قابل استفاده در محیطهای فضای باز نیز می باشد.

رنگهای میکروسمنتی دوست دار محیط زیست می باشند . برای نمونه محصول umana از برندloggia که از فناوری نانو استفاده شده و با ویژگی فوتوکاتالیز که بدلیل خاصیت ضد میکروبی باعث مهر رشد هر گونه کپک می شود و در واقع مانند قتوسنتز عوامل آلاینده و آلودگی ها را کاهش می دهد.

با استفاده از خمیرهای رنگ محصولات پراتا قادر خواهید بود بر روی هر سطح و مدل مورد نظر شما رنگ دلخواهتان را استفاده کنید.

از مزیتهای مهم خمیرهای رنگی میکروسمنت برند پراتا

  1. کاملا بدون بو می باشد
  2. سریع خشک می شوند
  3. درمقابل آب و رطوبت کاملا عایق می باشند
  4. خمیرهای رنگی میکروسمنت دارای طیف گسترده ای از بافتها و طرحهای مختلف می باشند
  5. در مقابل سایش و فرسایش مقاوم می باشند
  6. تمیز کردن آنها بسیار راحت می باشد و تنها بوسیله آب و صابون انجام می پذیرد
  7. خاصیت چسبندگی و یکدستی آنها بسیار زیاد می باشد.
  8. مواد میکروسمنت در برابر اشعه  ماورابنفش و نور خورشید مقاوم می باشند.
  9. مواد متشکل میکروسمنت بخصوص برند پراتا کاملا با محیط زیست سازگار می باشند
  10. استفاده از مواد میکروسمنت باعث می شود به یک سطح کاملا بدون درز و یکدست برسیم
  11. این خمیرهای رنگی قابلیت اجرا بروی سقف ، دیوار و کف را به راحتی دارد
  12. مقاومت بسیار بالا در برابر گرما و سرما

 

گروه تخصصی پراتا با تجربه کامل در زمینه میکروسمنت همیشه آماده ارائه مشاوره برای استفاده از بهترین نوع خمیر میکروسمنت و نحوه کار با آنها می باشند.