کاربرد و مزایای میکروسمنت چیست؟

0
390

با پیشرفت تکنولوژی و مدرنتیه شدن طراحیهای داخلی به پوشش های تزئینی بر میخوریم که یکی از زیباترین و مدرنترین این پوششهای دکوراتیو میکروسمنت می باشد .

پوششهای میکروسمنت علاوه بر سازگاری بالایی که با محیط زیست دارند مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی نیز دارا می باشند . در ضمن دارای بافتهای مختلف با طراحها و رنگهای متنوع می باشند .

علاوه بر همه این موارد پوشش میکروسمنت کاملا ضد آب می باشد و قابلیت استفاده در فضاهای باز را دارد.

برای استفاده از پوششهای میکروسمنت دیگر نیاز به استفاده ضدزنگ نمی باشد چونکه این پوشش تزئینی امکان زنگ زدگی را به هیچ عنوان ندارد. میکروسمنتها در برابر اشعه خورشید مقاوم می باشند و به هیچ عنوان تغییر رنگی در آنها ایجاد نمی شود.

برای تمییز کردن  پوششهای میکروسمنتی به راحتی می توانید از مخلوط آب به همراه صابون یا مواد شوینده ضد اسیدی دیگری استفاده کرد و سطحی کاملا تمیز را بدست بیاورید.

میکروسمنتها یک ترکیب مواد معدنی و پلیمری که دارای چسبندگی بالایی می باشند ، همین چسبندگی بالا قابلیت اجرای مواد میکروسمنت را روی هر سطحی امکان پذیر می سازد.

مواد میکروسمنتی نیز قابلیت اجرا در سطحهایی همچون کابینتهای چوبی ، کاشی ها و متریالهای متنوع را دارد و تنها با ضخامت 3 میلیمتر روی سطح را پوشش می دهد .

هنگامی که در کف از پوششهای میکروسمنت استفاده می شود به علت ضخامت کمی که دارد دیگر نیازی به برش دربها نمی باشد.

این پوشش دکوراتیو میکروسمنتی قابلیت اجرا در سطوح برجسته همچون پله ها و … را دارد . مواد میکروسمنتی به علت انعطاف پذیری بالایی که دارد بسیار مناسب مکانهایی همچون سالنهای ورزشی ، هتلها و رستورانها می باشد.

این پوششهای دکوراتیو قابلیت ایجاد طرحهای مختلف را دارد که باعث زیبایی محیط شما می گردد و ضمنا با مواد میکروسمنتی برند پراتا در گروه افراساز قابلیت داشتن مواد با تنوع رنگی بسیار بالایی را خواهید داشت.

توجه داشته باشید سطوحی که از پوشش میکروسمنتی استفاده می شود تا زمانی که سطح کاملا خشک شود به هیچ عنوان از وسایل تیز یا میز و صندلی که باعث فشار و فرورفتگی میشود استفاده نگردد و به هیچ عنوان جسمی را روی سطح کار شده میکروسمنت قبل از خشک شدن نکشید چرا که باعث خط و خش در روی سطح می گردد.

در نظر داشته باشید سطوح میکروسمنتی بعد از خشک شدن کاملا ضد خش می باشد و کمتر امکان ایجاد خط و خطوط در روی سطح کار شده را دارد.

پوششهای میکروسمنتی بسیار مناسب مکانهایی می باشد که امکان لیز شدن و سرخوردگی وجود دارد که با این پوششها در مقابل لغزش مقاومت ایجاد می شود.

سطوحی که بوسیله پوششهای میکروسمنتی اجرا می شود در هر متراژی که باشد کاملا بدون درز و شکاف می باشد.

یکی دیگر از جذابیتهای پوشش های میکروسمنتی ، به علتی که با دست اجرا می گردد به هیچ عنوان کاری مشابه و یکسان نخواهید داشت و هر اجرا با اجرای بعدی کاملا متفاومت می باشد.

برای مشاوره و بازدید نمونه های کارشده میکروسمنت و طرحهای قابل اجرا می توانید با کارشناسان ما در افراساز تماس داشته باشید تا بتوانید بهترین متریال و اجرا را تجربه کنید.