ابزارهای مارمورینو و کاربرد آنها در میکروسمنت

0
173

ابزار کار میکروسمنت به یک مجموعه ای از ماله ها ، فرچه ها ، رول ها و … گفته می شود که به کمک آنها می توانید فضا و حالت کلاسیک و مدرنی را به محیط خود ببخشید. میکروسمنت یک هنر مدرن و جدید می باشد که با استفاده از این هنر سعی می کنید محیطتان را طبق سلیقه خود بسازید .

برای خلق این هنر نیاز به ابزارهای مخصوص می باشد که در زیر باختصار برای آشنایی شما ، در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

ابزارهای کاربردی مارمورینو در هنر میکروسمنت:

  1. فرچه
  2. کاردک
  3. قلم
  4. ماله
  5. شابلون طراحی
  6. رول

ماله :

در ابزارهای مورد استفاده در میکروسمنت یکی از ابزارهای پرکاربرد و مهم ماله های می باشد . ضمنا ماله های کاربردی در میکروسمنت دارای انواع و جنسهای مختلفی هستند که با استفاده از ماله های مخصوص مارمورینو می توانید به سطحی خاص و زیبا دست پیدا کنید .

تفاوت ماله های استیل مارمورینو در اندازه های کف و نوع آنها می باشد . ماله های مارمورینو در دو مدل استیل و پلاستیک موجود می باشد که هر کدام از این ماله ها دارای کاربردی مجزا می باشند . ماله های استیل از یک تیغه که حالت فنری دارند به همراه دستگیره های چوبی یا پلاستیکی بر روی تیغه ای که ابعادی حدود 20 تا 30 سانت را دارد متصل گردیده است .

ماله های استیل دارای تیغ های با لبه گرد و یا زاویه دار می باشند . معمولا تیغه لبه گرد برای فضاهایی که زاویه ندارند مناسب می باشند و ماله های با لبه زاویه دار مناسب مکانهایی که گوشه و زوایای مختلف دارند مناسب می باشند.

ماله فولادی ضد زنگ با صفحه ای از آلیاژ آلومینیوم که بسیار مناسب کار بر روی سطوح میکروسمنتی می باشد. دقت تیغه استیل آن به شما این امکان را می دهد که به بهترین شکل ممکن کار کنید  با ماله های استیل  مارمورینو دست شما به راحتی حرکت  خواهد کرد و مواد میکروسمنت را بر روی سطح مورد نظرتان پخش خواهید کرد و یک نتیجه فراتر از انتظارات شما خواهد داشت.

خواص تیغه اصلاح شده محصولات مارمورینو :
  • این محصول ، گچ مبتنی بر آهک را خراش نمی دهد و به شما امکان می دهد آزادانه حرکت کنید
  • یک ماله مخصوص برای کارشناس های تکمیلی
  • تیغه جلاء داده شده آینه ای استیل ضد زنگ
  • تیغه ذوزنقه ای با لبه های ضد خش
  • تیغه اصلاح شده
  • دسته لاستیکی
  • چنگال آلیاژ آلومینیوم طلایی
  • بسته بندی انحصاری
  • آزادی حرکت

با این ماله ها لذت کار بدون تلاش را دوباره کشف کنید. به لطف انعطاف پذیری فولاد تیغه ماله های مارمورینو به شما این امکان را می دهد بهترین نتیجه را بر روی هر نوع دیواری به دست آورید.

همانطور که تصور می کردید می شود. همه جزئیات تحت کنترل است: شکل ذوزنقه ای آن به شما امکان می دهد به هر زاویه ای برسید و هیچ نقطه ای دور از دسترس شما باقی نماند و کاملا انتظارات شما را برآورده خواهد شد.

رول یا غلطک:

همانطور که می دانید لمس کردن سطوح مختلف یکی از راههای شناخت و ارتباط بیشتر می گردد . با وجود رولها یا همان غلطکهای طرح دار مارمورینو می توانید سطحی با خطوط و طرحهای برجسته که به زیبایی دو چندان محیط شما می افزاید دست پیدا کنید.

در عین حال می توانید از ابزارهای مخصوص برای ایجاد طرح چوب در روی کار نیز استفاده کنید که بسیار کار شما را راحت و زیباتر می نماید.

 

قلم:

قلمهای میکروسمنت که دارای انواع و اندازه های مختلفی می باشند یکی دیگر از ابزارهای شگفت انگیز مارمورینو است . به وسیله این قلمهای قادر خواهید بود خطوط عمیق و شیارهای مورد نیاز در طراحی خود ایجاد کنید.

شابلون:

شابلونهای مارمورینو که دارای طیف گسترده ای می باشند و یکی از رایج ترین ابزارها بابت ایجاد طرح در سطوح کار مدنظرتان می باشد.

کاردک:

با این ابزار به راحتی می توانید خمیر میکروسمنت  را در روی مکان مورد نظرتان کار کنید. این ابزار که از یک تیغه پهن و صاف که دارای انعطاف پذیری بالایی نیز می باشد تشکیل شده اند که به منظور مخلوط کردن ، پهن کردن و مالیدن ملات مناسب می باشند . علاوه بر این کاردکهای استیل مارمورینو ، از لیسه های مخصوص که بوسیله آنها قادر خواهید بود کارهای ظریف و نازکتری را اجرا کنید استفاده نمائید.

هزارخار:

برس هزارخار یکی دیگر از وسایل خاص و پرکاربرد مارمورینو می باشد که با استفاده از این ابزار کاربردی طرحها و خطوط بسیار خاص را در سطح  میکروسمنت اجرا شده ایجاد می کنید. معمولا این طرحها مناسب محیطهای خانگی ، هتلها و … می باشد .